Christmas is a Universal Language: Translate here

Sunday 27 December 2015

December 1

Najskôr ďakujem drahým bloger priateľkám Justine, Bea, Noni, Carmo, Timi, Brigitte, Jo Rita za krásne komentáre na môj minuli Príspevok !!!

Pred vianoce som prestala na pár dní vyšívať. Musela som sa trocha viac venovať nasej domácnosti :-)
Počas Vianoc bolo uvarené napečené, mohla som zas chytiť ihlu pustiť sa do toho. Bola by som nešťastná, keby som zmeškala decembrovú úlohu. Téma bola ľubovoľná, čo Však nie je Výhoda. Dlho som si vyberala, Nakoniec som vybrala :-)


Na Dokončenie mám ľan pár dní :-)

Nech sa vám darí!
Daniela

6 comments:

twinpeakprimitives said...

It is a beautiful work Daniela ♥♥♥

Jo who can't think of a clever nickname said...

This is lovely. I do find the Free Choice quite hard to decide!

Bea said...

Beautiful choice and lovely stitching.

Justine said...

Beautiful and unusual design. Great stitching!

Brigitte said...

Great stitching, Daniela.

Khristine Doiron said...

Lovely stitching! I really like the colors :)